Obchodní podmínky firmy ELNIKA plus, s.r.o.

OBJEDNÁVKY

Zboží lze objednat osobně, poštou, telefonicky (412372754), elektronickou poštou (odbyt@elnika.cz) nebo v e-shopu (www.elnika.cz).

PRACOVNÍ DOBA

Varnsdorf: Pondělí - Pátek: 7.00 – 15.30 hod.

Praha: Pondělí - Čtvrtek:  8.00 - 16.30 hod.
            Pátek:  8.00 - 16.00 hod.

CENY

  • Neregistrovaný zákazníknepodnikající osoba bez IČ - může nakoupit za maloobchodní ceny zobrazené v e-shopu
  • Registrovaný zákazník - firma nebo fyzická osoba s IČ - nakupuje za zvýhodněné ceny, má možnost získat množstevní a věrnostní slevy.
  • Recyklační poplatkyAutorské poplatky jsou zahrnuty v ceně zboží.

SLEVY

  • Na zvýhodněné sety, zboží zařazené do výprodeje a na některé námi přímo nedovážené zboží se nevztahují žádné slevy.
  • Sleva 5% - při jednorázovém odběru nad 15 000,- Kč bez DPH (s výjimkou prvního bodu).
  • Sleva 10% - při odběru celého systému CCTV: záznamové zařízení včetně HDD + napájecí zdroj + kamery:
    • pro 4 vstupé DVR: 1 - 4 kamery
    • pro 8 vstupé DVR: 5 - 8 kamer
    • pro 16 vstupé DVR: 9 - 16 kamer
    • pro 24 vstuoé DVR: 17 - 24 kamer
    • pro 32 vstupé DVR: 25 - 32 kamer
    • pro 64 vstupé DVR: 33 - 64 kamer
    • pro 128 vstupé DVR: 65 - 128 kamer
    Sleva se vztahuje na celou objednávku s výjimkou prvního bodu.
  • Sleva 10% - na fotopasti při odběru 3 a více kusů
  • Slevy nelze sčítat.
  • Při větších a pravidelných odběrech lze domluvit další individuální slevy.

ODMĚNA ZA NÁKUP

  • Pro firmy a fyzické osoby s IČ registrované v e-shopu nabízíme věrnostní program. Za každý nákup nad 1 000 Kč bez DPH jsou po přihlášení do věrnostního programu přidělovány body, za které si lze vybrat při další objednávce některý z hodnotných dárků nebo slevu na další nákup.

DODACÍ LHŮTY A DODACÍ PODMÍNKY

  • osobní odběr v prodejně ve Varnsdorfu v době od 7.00 do 15.30 hod.
  • osobní odběr v prodejně v Praze v době: Pondělí - Čtvrtek od 8.00 do 16.30 hod. v Pátek od 8.00 do 16.00 hod.
  • zásilkový prodej - Česká pošta (Balík do ruky, Balík na poštu), přepravní služba PPL, neboSchenker - doručení podle podmínek přepravce
  • zboží objednané do 13:00 hodin expedujeme ještě týž den Českou poštou, nebo přepravní službou PPL
  • zboží objednané do 14:00 hodin lze expedovat již pouze přepravní službou PPL

DOPRAVA

  • Odběr nad 4000,-Kč bez DPH (4840,- Kč včetně DPH 21%)
    • Doprava zdarma
    • Doběrečné při platbě hotově - zdarma
    • Doběrečné při platbě bankovním převodem (zálohovou fakturou) - zdarma
    • Expediční poplatek - 25,- Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH 21%)
  • Odběr do 4000,-Kč bez DPH (4840,- Kč včetně DPH 21%)
    • Doprava 80,- Kč bez DPH (96,80 Kč včetně DPH 21%)
    • Doběrečné při platbě hotově - 25,- Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH 21%)
    • Doběrečné při platbě bankovním převodem (zálohovou fakturou) - zdarma
    • Expediční poplatek - 25,- Kč bez DPH (30,25 Kč včetně DPH 21%)
  • Zboží zasíláme přepravní službou PPL, nebo Českou poštou (Balík do ruky, Balík na poštu).
  • Akumulátory dopravujeme výhradně prostřednictvím přepravní služby PPL
  • Větší množství akumulátorů a akumulátory vysokých kapacit přepravujeme na paletách dopravní společností Schenker.
  • Sobotní doručení přepravní službou PPL za běžnou cenu - je nutné uvést při objednávce
  • Dodací doba u paletové přepravy je obvykle dva až tři dny. Ke konci roku může být delší.

Přeprava do zahraničí

  • PPL balík na Slovensko - 170,- Kč bez DPH (za jeden balík), platba bankovním převodem (zálohovou fakturou)

POŠKOZENÍ ZÁSILKY

  • Balík do ruky / balík na poštu: pro uplatnění škody vzniklé dopravou, je zákazník povinen zboží při obdržení ihned zkontrolovat a v případě jeho poškození sepsat s dopravcem reklamační protokol.
  • PPL balík: při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit řidiči a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání. Jsou-li zjištěny skryté vady - kontaktujte obchodní oddělení firmy ELNIKA. Tyto skryté vady je možné ohlásit přepravci do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  • Zboží zasíláme na dobírku nebo po uhrazení zálohové faktury.
  • Při osobním odběru zboží ve Varnsdorfu platba v hotovosti.
  • Na pobočce v Praze je možná platba v hotovosti, nebo platební kartou.

ZÁRUČNÍ A REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

  • Na vybrané typy kamer a DVR rekordérů poskytujeme prodlouženou záruku 36 měsíců. Na ostatní zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není u jednotlivých položek uvedeno jinak.
  • Záruční doba výrobku začíná dnem vyexpedování výrobku ze skladu.
  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu podat zprávu prodávajícímu o vadách zboží, na které se vztahuje záruka. V záruční době má kupující právo na bezplatné odstranění vad výrobku.
  • Reklamované zboží je nutno doručit řádně zabalené aby nedošlo k poškození během přepravy, s veškerým příslušenstvím (kabely, návody, konektory apod.), s přesným popisem reklamované závady, s kopií faktury na adresu Poštovní 412, Varnsdorf, 407 47
  • Zboží je přijato s výhradou možnosti zamítnutí záruky.
  • Záruční doba opraveného, případně vyměněného zboží dobíhá podle záruky původního zboží a je prodloužena o dobu trvání reklamace.
  • Reklamace zboží, které bude dodáno nekompletní, nemusí být vyřízena, nebo může být účtován manipulační poplatek 500,-Kč. Pokud se závada neprojeví nebo nebude přesně specifikována může být účtován poplatek 300,-Kč za diagnostiku závady.
  • Opravené zboží bude zasláno zákazníkovi zpět v co nejkratším možném termínu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se zákazníkem - takové prodloužení však nesmí být na dobu neurčitou, nebo dobu nepřiměřeně dlouhou.

Záruka se nevztahuje:
  • Na provozní opotřebení některého zboží, jehož životnost je omezená životností jednotlivých komponent (např. průměrná životnost sběrného systému SPEED DOME kamer v nepřetržitém provozu - cca 6. měsíců v závislosti na rychlosti otáčení, průměrná životnost akumulátorů provozovaných při vyšších teplotách nad 25° - max. 1 rok, průměrná životnost ventilátoru je cca 12 měsíců v závislosti na prašnosti prostředí, průměrná životnost dobíjecích akumulátorů v přístrojích je cca 6 měsíců atd.).
  • Na závady způsobené přírodními živly, přepětím, poškozením při dopravě, mechanickým poškozením, neodbornou obsluhou či instalací, opotřebení přiměřené době a způsobu používání výrobku, neoprávněným zásahem do elektrické nebo mechanické části výrobku, nedodržením předepsaných parametrů pro provozování.

VRÁCENÍ ZAKOUPENÉHO ZBOŽÍ

  • Zakoupené zboží lze vrátit nejdéle do 1 měsíce od zakoupení.
  • Zboží musí být vráceno spolu s kopií faktury a písemným odůvodněním žádosti o navrácení.
  • Zboží musí být vráceno nepoužité, kompletní, nepoškozené a v nepoškozeném originálním balení.
  • Pokud doba od zakoupení do vrácení přesáhne 14. dní bude při vrácení zboží naúčtován STORNO poplatek.

STORNO POPLATEK

  • Poplatek činí 0,5% z fakturované částky za každý den od data prodeje do data vrácení nejméně však 5% z fakturované částky.
  • V případě snížení ceny výrobku bude tento poplatek stanoven na základě aktuální ceny výrobku.
  • Poplatek nebude účtován, pokud bude zboží vráceno do 14 dnů od zakoupení, nebo pokud zákazník odebere další zboží v minimální aktuální hodnotě vráceného zboží.

AUTORSKÁ PRÁVA

  • Veškerý obsah internetové prezentace firmy ELNIKA plus, s.r.o. včetně textu, profilu, loga, ikon, obrázků, návodů, prospektů a dalšího softwaru je ve vlastnictví firmy ELNIKA plus, s.r.o. a je chráněn českými a případně mezinárodními právními předpisy o ochraně autorských práv.
  • ELNIKA plus, s.r.o. má výhradní právo k výběru, uspořádání a seskupení veškerého obsahu internetové prezentace. I taková kompilace podléhá ochraně podle příslušných českých a mezinárodních právních předpisů.
  • Veškerý použitý software je ve vlastnictví firmy ELNIKA plus, s.r.o. nebo dodavatelů příslušného softwaru a je chráněn českými a mezinárodními právními předpisy. Obsah celého webu spolu s příslušným softwarem může být využíván k prodeji výhradně firmou ELNIKA plus, s.r.o.
  • Jakékoliv jiné použití celého webu včetně její reprodukce, modifikace, distribuce, přenosu, republikace, vystavování a provozování je bez písemného souhlasu firmy ELNIKA plus, s.r.o. zakázané.

ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • Firma ELNIKA plus, s.r.o. shromažďuje osobní údaje specifikované níže, a to pouze pro potřeby nezbytné pro uskutečnění obchodních smluv uzavřených mezi zákazníkem a firmou ELNIKA plus, s.r.o., případně v souvislosti s rozesíláním informačních mailů.
  • ELNIKA plus, s.r.o. neshromažďuje žádné citlivé osobní údaje vypovídající o majetkových poměrech, národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v politických stranách atd. Při uchovávání osobních údajů postupuje ELNIKA plus, s.r.o. podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679.
  • Shromažďovaná data jsou pouze data nutná k uskutečnění plnění kupní smlouvy uzavřené zákazníkem v internetovém obchodě www.elnika.cz a jedná se o následující:
    • Jméno a příjmení (u firmy obchodní název firmy, IČ a DIČ)
    • Fakturační adresa
    • Dodací adresa
    • E-mail
    • Telefon
  • ELNIKA plus, s.r.o. se zavazuje, že nebude osobní data vypsaná výše poskytovat třetí osobě, kromě případů kdy je nutné předat osobní údaje přepravci objednaného zboží za účelem plnění obchodní smlouvy.
  • ELNIKA plus, s.r.o. se zavazuje, že na přání zákazníka jeho osobní data vymaže z databáze ihned jakmile pominou právní povinnosti pro uchování informací o proběhlé obchodní smlouvě.
  • Pokud dojde k převodu vlastnických práv firmy ELNIKA plus, s.r.o. nebo internetového obchodu www.elnika.cz provozovaného firmou ELNIKA plus, s.r.o. jiné fyzické či právnické osobě, přejdou veškerá získaná data do užívání novému vlastníkovi nebo nájemci za stejných podmínek.

PRÁVA SUBJEKTŮ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Subjekt údajů má právo:

  • žádat o informace o kategoriích zpracovávaných osobních údajů, účelu, době a povaze zpracování, totožnosti správce a o příjemcích osobních údajů
  • požádat o poskytnutí kopie zpracovávaných osobních údajů
  • požádat při naplnění podmínek stanovených relevantními právními předpisy, aby osobní údaje byly opraveny, doplněny nebo vymazány, případně jejich zpracování bylo omezeno
  • vznést námitku proti zpracovávání osobních údajů a právo podat stížnost u dozorového úřadu
  • být informován o případech porušení zabezpečení osobních údajů a to tehdy, pokud je pravděpodobné, že daný případ porušení bude mít za následek vysoké riziko pro jeho práva a svobody

ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

  • Obchodní sdělení zasíláme našim zákazníkům na základě udělení souhlasu při registraci v e-shopu, po obdržení žádosti o zasílání obchodních sdělení z formuláře e-shopu, nebo po udělení písemného souhlasu při osobní návštěvě prodejny.
  • Zasílání obchodních sdělení lze kdykoliv zrušit e-mailem, telefonicky, nebo v administraci registrovaného uživatele e-shopu.

ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

  • V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
    • Česká obchodní inspekce
    • Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    • Štěpánská 15
    • 120 00 Praha 2
    • Email: adr@coi.cz
    • Web: adr.coi.cz
  • Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

OSTATNÍ USTANOVENÍ

  • Kupující svým podpisem na faktuře, dodacím listu nebo převzetím zboží od doručitele potvrzuje a souhlasí s těmito obchodními podmínkami v plném rozsahu.
  • Prodejce není v žádném případě odpovědný za přímé, nepřímé či následné poškození, ztrátu času nebo další ztráty způsobené kupujícímu v souvislosti s nákupem, instalací, provozem nebo poruchou výrobku.
  • Vyhrazujeme si právo dle vlastní úvahy odmítnout poskytování služeb, případně i zrušit objednávky a to v případě, že zákazník svým chováním nebo jednáním poruší příslušné právní předpisy nebo zájmy firmy ELNIKA plus, s.r.o.
  • Vyhrazujeme si právo případných změn obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

Pro zákazníky ze Slovenska

  • Objednat zboží lze mailem, telefonicky, nebo pomocí internetových stránek.
  • Na vybrané typy kamer a DVR rekordérů poskytujeme prodlouženou záruku 36 měsíců. Na ostatní zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není u jednotlivých položek uvedeno jinak.
  • Zboží expedujeme po uhrazení Zálohové faktury - PI(Proforma Invoice).
  • Při objednávce zboží v celkové ceně nižší než 2000 Kč účtujeme poplatek 150 Kč na úhradu bankovního poplatku za příchozí zahraniční platbu.
  • Při objednávce v celkové ceně nad 2000 Kč platí poplatek za příchozí zahraniční platbu ELNIKA plus, s.r.o.
  • Zboží posíláme přepravní službou na náklady objednatele.
  • Přeprava - PPL balík na Slovensko - 170,- Kč bez DPH (za jeden balík).
  • Platbu lze uskutečnit pouze v CZK.